I pick myself up off the ground and have you knock me back down again

2008-09-03 12:26:47 Vardag 0 kommentarer.

Var iväg och handlade med min grupp till lägret förut. Mer än så har jag tyvärr inte gjort än så länge, och klockan är redan 5 i 11. Just nu sitter jag hemma och skolkar från gympan för att jag ska städa och packa istället, men det verkar inte som att det går så bra för mig... Jag har inte ens börjat än och det är bara några timmar tills jag ska flytta hem, haha. Jag kommer få stressa ihjäl mig sen! ;) Som tur är får jag sällskap om en halvtimme - timme ungefär. Gissa vem som kommer då då? Jo, RALLE! :D <3

Imorgon bitti ska jag på läger med klassen. Tyvärr så ser jag inte riktigt fram emot det... Måste packa ner alla saker jag ska ha med mig dit ikväll, efter att jag har packat upp alla mina saker jag tar med mig när jag flyttar hem. Jag måste alltså på typ 9 timmar packa ner hela mitt liv, packa upp det igen och sedan packa ner det viktigaste till lägret. EH, visst låter det en aning stressande och uttråkande? Yes! Min syster flyttar inte ut på den bästa dagen precis... men jag påstår inte att det är hennes fel.  :)

Häromdagen, i Måndags för att vara exakt, var jag med Marre. Chockande va? Ja, jag tycker det med. Vi gick runt på stan lite, åt chips, åt Ben & Jerry-glass, kollade på skor (jag hittade ett par helt underbara! ge mig dom!) och sen så... Gick hon hem till Kristina typ klockan åtta. På vägen hem mötte jag Ralle och Jocke, så pratade lite med dom :).

I helgen var jag med Ralle, vi var på Slite marknad både i lördags och i söndags. Han köpte ett skärp som var ganska coolt, i alla fall när det satt på, innan såg det klumpigt ut :D hah. Jag köpte också ett skärp, plus en väska (nja, den fick jag av mamma), en tröja (nej, den fick jag också av mamma) och... inget mer på lördagen i alla fall. Fast mamma köpte munkar till oss, och så gav hon oss pengar så att vi kunde äta på MAX. Vi såg (lyssnade) även när Roy och hans band spelade, och som vanligt så var dom duktiga! På lördagkvällen var jag med Nelly <3. I söndags köpte jag och Ralle 10 munkar, varsin burk cola, en chipspåse, en varsin kebabrulle och så köpte han en Mansontröja till mig som jag tycker jättemycket om <3. På tal om all den där maten så hade vi picknick i parken i Slite :).

Nu ska jag nog gå och fixa lite mat snart, är hungriiiiiig!
See ya later alligator, smell ya soon fat racoon.

o Liiz hjärta Ralle, 576 dagar <3
o Smashing Pumpkins - Disarm :*
o Dagar tills jag fyller år: 71 :D





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0