if you're Bonnie, I'll be your Clyde

2008-11-25 21:32:23 Vardag 0 kommentarer.

I helgen var jag med Ralle, största delen av helgen låg vi i sängen och kollade på film. I fredags kollade vi på I-See-You.com, den var faktiskt inte så hemskt bra. En typisk amerikansk film, bara. I lördags kollade vi först på The dark knight, sen Penelope. Båda var bra, men the dark knight var helt klart bäst. Trots att man inte gillar batman så gillar man troligen den här filmen, så se den om ni inte har gjort det! ;) I söndags kollade vi på Narnia-filmerna. Tvåan var inte bra, inte bra alls faktiskt. Dom bara slogs hela tiden, det liknade mest en krigsfilm. Eller en sagan om ringen-film. Dom hade till och med med träden som kunde gå omkring. Haha. Så ja, jag längtar inte tills trean kommer, om man säger så...

Idag är jag trött. Jag är trött, och jag måste plugga. Jag har jättemycket att plugga på. Saker som skulle ha varit inlämnat för länge sen, saker som ska va klara den här veckan, saker till nästa vecka. Prov, inlämningar, osv. Ni förstår vad jag menar? Jag är trött. Trött, trött, trött, och jag orkar inte med allt skoljobb. Jag vill ha ledigt. Jag vill ha jullov. Jag vill inte vara i skolan. Inte orkar jag duscha heller, men det måste jag nog ändå. Haha. Jaja.

Kollade på film idag också, Alpha Dog. Den var skitbra, rent ut sagt! Ni måste se den! :) Jag tvingar er. Mohaha.

o Liiz hjärta Ralle, 660 dagar <3
o Marilyn Manson - Putting holes in happiness




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0