What I make is what I am.

2008-03-25 16:20:09 Vardag 0 kommentarer.

Påsklov nu då :). I torsdags kväll kom Ralle hit och sov här, myspys! I fredags åkte vi till Slite, till mammas pojkvän. Jag och Älskling gjorde bus på kvällen :), inget riktigt bus, men det kändes lite busigt ;D. Haha, mysigt var det i alla fall :'). Och nej, det är inte meningen att utomstående ska fatta vad det var vi gjorde ;). Anyway, i lördags kollade vi på film innan vi åkte hem, The Shining. Den var kass och hade världens sämsta slut typ... På kvällen åkte jag med Ralles familj hem till Davids familj, och lekte lite med Ralle och David. Eh, eller asså, det beror på hur man ser på det. Ralle och David spelade typ hela tiden, och jag kollade på ;). Först wow, sen the sims2, sen guitar hero. Det sistnämnda var roligast att titta på i alla fall :). Åt gjorde vi också förresten, påskmat och sen tårta och kladdkaka :D. Mums! Vi åkte väl hem typ lite efter tolv, och då sov jag hos älskling.

I söndags så var jag med Ralle hela dagen. Vi låg i sängen länge, sen åkte vi hem till mig en stund för att vi skulle hämta lite filmer och så. När vi skulle hem till honom igen så missade vi bussen och inte en jävel kunde skjutsa oss, så vi var tvugna att gå, vilket kändes väldigt jobbigt. Det var dock inte så jobbigt sen när vi väl började gå, eftersom vi hade snökrig typ halva vägen :). Han var jättesöt med snö över hela sig själv <3. På kvällen såg vi på film, först Lucky you och sen The Departed. Båda var bra, fast The Departed hade ett jättekonstigt slut, snacka om att man blev förvånad! :). Igår, Måndag, skulle älskling hem till Jocke så jag gick hem, typ klockan halv 4. På kvällen var jag med Nelly en stund, vi såg lite på film och sen typ kollade videor på youtube. Sen gick hon hem, eftersom hon skulle kolla på nåt tv-program.

Hmpf, idag ska jag plugga har jag tänkt. Halva dagen har redan gått, så får väl se hur det blir sen. Har massor av matte att göra, så får väl försöka tvinga mig själv eller nåt? Jo, måste plugga. Har redan sagt nej till att va me Emma O idag för att jag ska plugga, så nu får jag skärpa mig :D. Fast det kan ju få vänta ett tag till...

o Liiz hjärta Ralle, 415 dagar <3
o Nomy ft. D-lay - Hjältar, sagan om hur det sket sig :*
o Dagar tills sommarlov; 77 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0