The crack inside your fucking heart is me.

2008-03-16 19:28:22 Vardag 0 kommentarer.

Fest i fredags, hos Jon-ass, var där med Ralle :). Ganska mys att träffa det folket igen, vissa har man ju inte träffat på evigheter, så... Ehm, sov hos Ralle också. Vi kom hem typ kvart över 12 och vi gick inte upp förrän halv 4 typ, nästa dag. Typ vid 4 gick jag hem till Marre och kollade på film, Moulin Rouge, den var massa bra :). Jag är jättemycket efter som inte har sett den förut xD. När vi hade kollat på tv i typ 5½ timme så gick vi ut och gick, och jag var inte hemma förrän halv 1 ^^.

Idag kom Marre hit, och så kollade vi film igen. Superman returns. Den var dålig :) väldigt typisk film, man kunde gissa hela tiden vad som skulle hända. Usch. Snart kommer Ralle hit, wiie... <3

& BTW SÅ VAR LÅTEN SOM VANN MELODIFESTIVALEN JÄTTEDÅLIG. Jävla cpjury, deras fel.

o Liiz hjärta Ralle, 406 dagar <3
o Marilyn Manson - Mutilation is the Most Sincere Form of Flattery :*
o Dagar tills sommarlov; 86 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0