I toss and turn, I can't sleep at night.

2008-02-01 13:25:41 Vardag 0 kommentarer.

Två dansträningar i veckan: i tisdags var det hip hop och igår var det jazz. Det var inte det minsta svårt att välja vilken jag ville fortsätta gå på, och tro det eller ej, jag har valt jazz. Det var väldans kul, kan jag lova. Ser fram emot nästa gång!

Idag, fredag, är jag hemma från APU:n eftersom jag mår dåligt. För det första så har jag fått tillbaka min förkylning som försvann i helgen, den kom tyvärr tillbaka efter bara tre dagar. USCH! För det andra så saknar jag Ralle enormt mycket. Har inte träffat honom sen i söndags, och har inte pratat med honom över huvud taget sen i tisdags. Det är tydligen för mycket begärt att han ska höra av sig? Blää. Går inte att komma fram när man försöker ringa heller, det suger. Om jag måste vänta ända tills på söndag kväll med att prata med honom så, så... GAHH! Kommer ligga sömnlös hela helgen typ, i så fall. Antar jag. Anyway, gick och la mig klockan 12 igårkväll (jag vet, det är för sent att lägga sig när man ska upp klockan 7 dagen efter), men kunde inte somna förrän klockan 5. Det var typ jobbigt, och kunde inte sluta tänka på Ralle. Är inte på särskilt bra humör idag heller, tror jag. Vill bara att helgen ska ta slut nu, NU NU NU! Eller att han ska höra av sig. Vilket som. Snälla?

Så, ska väl spendera resten av helgen med att knarka Manson. Både musiken, intervjuer och ja, allt jag kan hitta! <3 Eller okej, ska kolla film också, Ocean's twelve. Bästa helgen på länge. Eller... bästa helgen den här veckan i alla fall. (ha-ha).

o Liiz hjärta Ralle, 362 dagar <3
o Marilyn Manson - Tainted Love :*
o Dagar tills sommarlov; 130 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0