Happy christmas you ass, I pray to god it's your last

2008-12-26 22:11:28 Vardag 0 kommentarer.

Det är alltid lika spännande för andra att läsa min blogg, det är jag säker på. Haha nja, nej, jag skojade faktiskt. Ja, faktiskt, men ibland får jag tvångstankar när jag inte har skrivit något på länge och då bara måste jag göra ett nytt värdelöst inlägg! So here it is.

Jag är i alla fall glad att det är jullov nu, jag blir trött bara av att tänka på att gå tillbaka till skolan igen. BLÄHH! Dagen innan skolavslutningen så hade vi lång redovisning, jag, Milla och Malin. Det gick bra, trots att vi var så otroligt nervösa, och vi drog över tiden - så hela redovisningen blev en timme och 35 minuter. Jag är jättestolt över mig själv, faktiskt. Det har jag rätt att vara. Jag är stolt över alla andra i klassen som vågade göra det också, för alla klarade det jättebra! Skönt att det är över i alla fall. Thank god for that.

Julafton var mindre lyckat, men jag fick i alla fall vara hemma hos Ralle. Tur att jag har den pojken! Det var ganska mysigt faktiskt, inte som jag hade velat ha det förstås, men det var bättre än ingen jul alls. Fick en del fina julklappar också,
- 700 kr.
- Plattång.
- Parfym (Naomi Campbell)
- Halsband ( AV BÄSTASTE RALLE <3 )
- Godis
- Massa andra fina småsaker som är bra att ha :). Jag orkar faktiskt inte skriva allt!

Idag började mellandagsrean och jag var på stan med Marre en sväng. Hon shoppade på som en galning, medan jag försökte hålla hårt i mina pengar. Jag kom i alla fall därifrån med en tröja och ett linne tillslut. Jag försöker spara pengar, det var ju ett nyårslöfte (som jag inte lyckats hålla så bra...) men jag vet inte vad jag sparar till. Just nu funderar jag ju på en iPod, men jag vet inte. Det vore nice att spara undan några hundra tills nästa gång Manson kommer, så att man kan köpa biljetter direkt utan att oroa sig för att man inte ska ha råd. Det känns dock lite meningslöst att börja spara nu utan att veta över huvud taget när han kommer, eller om han kommer. Jag kan ändå försöka spara pengar nu, man måste ju inte veta vad man sparar till jämt! Eller hur? :)

Snart är det nyår, den ska spenderas med Ralle. Det är ungefär så mycket jag vet än så länge, eller nja, jag vet vad jag ska ha på mig också. Haha. Förhoppningsvis blir det roligt, för jag orkar inte en till misslyckad dag i år. Nästa år blir bättre, jag lovar. Det måste det. Slutet av det här året har varit dåligt och jag hoppas på att nästa inte börjar likadant!

o Liiz hjärta Ralle, 691 dagar <3
o Katy Perry - Hot 'n cold




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0