Automatic and as hollow as the "o" in god.

2008-04-27 22:50:39 Vardag 0 kommentarer.

Marre tvingar mig att skriva blogg nu, eftersom det tydligen var så länge sen jag gjorde det sist. Vet dock inte riktigt vad jag ska skriva. Har varit med Ralle hela helgen :). Fest i fredags, Marre och Kristina höll i den. Det var väl trevligt, mot slutet blev det mest kaos dock, vilket var mindre trevligt. Träffade massa kul folk i alla fall, sånt är ju alltid... eh... trevligt. Haha :).

Igår var det lördag, då gjorde vi ingenting speciellt typ. Eller ja, på kvällen såg vi på film :). Donnie Darko och sen Stomp the Yard. Båda var bra, riktigt bra. Definitivt värda att se! :)

Idag solade vi lite ute på Ralles gård, vi låg där med kuddar och täcke och myste i typ 2 timmar. Sen så åkte vi ner till hamnen och åt glass :) wiie. När vi kom hem igen så såg vi på film, haha. The big Lebowski. Den var ganska rolig, lite långtråkig kanske. Det blev mest drygt att sitta och se på den i slutet.

Nu ska jag gå och äta pannkakor, även fast klockan är 11 nästan. Sen ska jag gå och lägga mig, äntligen! ;) Tror jag i alla fall. Om jag orkar. Det vet man ju aldrig liksom. Haha :)

o Liiz hjärta Ralle, 447 dagar <3
o Marilyn Manson - Mechanical Animals :*
o Dagar tills sommarlov; 45 :'D




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0