A manniqueen of depression, with the face of a dead star.

2008-04-07 20:24:09 Vardag 1 kommentarer.

Var med Ralle hela helgen <3. I fredags åt vi pizza, sen var det fest hos Ike och Joel. Ganska roligt, Marre var också där :). Dansade typ mycket, blev helt snurrig, men det var det nog värt antar jag :). I lördags så kom Ike, Joel, Johan & Adam hem till Ralle när vi ännu låg i sängen, vilket kändes aningen pinsamt! Dom ville ha med oss till Willys, vilket dom också fick efter en stund. Höhö. På kvällen gick jag och älskling på bio och såg Cloverfield :). Den var helt okej faktiskt, tror dock inte att det är en film man ska se på tv elr dator. Biofilm helt klart! Gillade dock inte slutet, fast i och för sig så hade det varit dåligt om det slutade på något annat sätt också så jag ska inte klaga :). Igår, söndag alltså, gick jag hem runt klockan 4 för att Ralle skulle gymma. Var ute och gick med Marre på kvällen, i typ 1½ timme, sen klockan 10 gick jag hem till Ralle och la mig typ. Kunde dock inte somna för att David och Rasmus också var där, och dom är ju som dom är. Jag ska utrota spel.

Just nu sitter jag här och glor, känns som att jag har feber och så är jag jättetörstig (tänk inte ens tanken att jag ska gå och dricka! DET HAR JAG REDAN GJORT! det hjälper inte :) puss på dig också.) Såg på film för en stund sedan, I hennes skor, den var ganska bra. Bara ganska ;). Snart ska jag se på tv också, Cashmere Mafia :D det är typ bra.

Saknar Ralleälskling jättemycket just nu, man får abstinens av att vara ifrån honom! Har bara lust att skicka sms hela tiden för att säga att jag älskar honom, men då skulle han väl bli trött på mig :'). Min tötnos <3

o Liiz hjärta Ralle, 427 dagar <3
o Rise Against - Prayer of the Refugee :*
o Dagar tills sommarlov; 65 :'D




Kommentarer
Nallen skrev:

Jag skulle aldrig bli trött på min älskling<3<3<3

2009-03-28 00:00:52





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0