bloggbloggblogg, ny blogg var det här.

2007-09-22 12:07:25 Vardag 1 kommentarer.

Lägret som jag var på med klassen från tisdag till onsdag var rätt så kul, faktiskt. Man lärde känna folk lite mer, och så :). Lite värdelöst väder på tisdagen bara. I onsdags kväll var jag med Ralle, fast jag var så trött så jag typ somnade hemma hos honom x) haha... Var med honom i torsdags också, och igår me :). Mihi, vi bakade paj igår :D eller, det gör vi typ jämt. Men det är liksom gott ;D haha... Jag sov hos honom i torsdags, och han sov hos mig igår :) . Mysigt :D. Han ska sova här ikväll också ;) Wiie... Imorgon flyttar jag hem till honom, mohaha. Bara för att vi ska bo ihop i två veckor <3. YAY!

o Liiz hjärta Ralle, 229 dagar :*
o Födelsedag om; 52 dagar!
o Hellogoodbye - Here in your arms <3
o Marilyn Manson @ Hovet. 84 dagar kvar.
o Julafton om; 93 dagar...


I'm standing on the edge and I don't know what else to give.




Kommentarer
Evelina skrev:

älskling :') vi var oxå på nå läger i tisdags te onsdag me bf! :D ^^ vi sku spela brännboll och du sku ha sett vilken vurpa jag gjorde!! xD det hade snöat dagen innan och då när jag sprang så ramla jag så att jag gled och blev blöt på hela vänstra sidan av mig xD :D sen på kvällen så såg vi nån skräckis och var tvungen springa ut i skogen och gå nån tipsrunda .. :s fatta rädd man var !? :O jag gräät x') he gjorde en som heter Daniel i min klass oxå :P han är värsta söööt :'D haha :D saknar dig älsklingen min!! <3 Puws :* älskar diiiig! <3 :*

2007-09-24 08:44:58





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0