vivere militare est.

2007-11-09 13:32:40 Vardag 0 kommentarer.

Igår var jag hemma hos pappa några timmar. Såg film och sådär, åt bulle och kaka. Förresten så åt jag mat i skolan igår - första gången den här terminen. Hejaheja! Jag känner mig duktig. Sen, ikväll, ska jag va me Ralle. Måste typ plugga innan, men orkar inte. Jag är så bra ändå. Fick tillbaka svenskaprovet idag, gissa hur det gick? MVG. Hjälp, mitt fjärde MVG denhär terminen. Jag blev typ smart på sommaren. Ehh?

o Liiz hjärta Ralle, 278 dagar :*
o Födelsedag om; 4 dagar!
o Sean Kingston - Beautiful girls <3
o Marilyn Manson @ Hovet. 36 dagar kvar.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0