vivere militare est!

2007-11-02 21:18:46 Vardag 0 kommentarer.

HEJ TRÅKIG FREDAGKVÄLL! Maha. Jag var på stan en stund med Marre förut, vilket var kul. Eftersom jag fick träffa henne. Vi skulle egentligen shoppa på JC, men så blev det inte. Vi hittade inget snyggt, haha! Blev dock "bästishalsband" istället. Finfint. Träffade Jenny på stan också. Äntligen, säger jag bara. Har saknat den flickan! Måste fan hitta på något snart, innan jag... jag vet inte vad. Just nu gör jag ingenting, faktiskt. Dötrist, för att vara ärlig. Men men, jag är glad att jag slipper gå ut i alla fall, det är svinkallt.

  • I'm so glad that I met you baby,
    I'm so proud when we walk in the room.
    I know it's crazy to worry like I do,
    I get this feelin' that I'm losing you.
    When I go out to a party with you,
    You always turn every head in the room,
    I just know what's on every woman's mind.
    I try to fight it, but it gets me sometimes.
    When I'm with you I feel so satisfied,
    The way you touch me when you lay by my side.
    That look in your eyes when we make love
    Makes me hate myself for what I'm thinkin' of.
    I get these suspicions,
    Even though I know that you love me baby,
    And I really shouldn't feel this way.
    Ooh Suspicions,
    I can't help it you're just so good lookin',
    I'm afraid somebody's gonna steal you away from me.
    Suspicions, oh baby, oh darlin'.
    Cause I love him, I love him and he loves me,
    Ain't nobody gonna take my boy from me.
Sjukt bra text på låten. Det är ganska exakt, om något nu kan vara ganska exakt, vad jag känner. Tragiskt, men sant. Anyway, på tal om något helt annat så ska jag va med Marre imorn. Yay! Ingen aning om vad vi ska göra. Men det märks. Right? Hehe. Gjorde IQ-test nyss också, 115 poäng blev det. Högre än förra gången. Var stolt över mig? Oh, för att byta samtalsämne igen, tillbaka till Marre: Vi har en deal. På tre veckor (inte dom här tre veckorna som kommer nu, men ändå) ska jag inte ha sex med Ralle. Jag tjänar pengar på det om jag klarar det, vilket jag lär göra. Kanske. Om jag inte klarar det så får jag en glass, det duger också. *tumme upp*. Okej, så vilka tror jag klarar det, vilka tror jag inte klarar det? :)


o Liiz hjärta Ralle, 271 dagar :*
o Födelsedag om; 11 dagar!
o Rihanna - Breakin' Dishes <3
o Marilyn Manson @ Hovet. 43 dagar kvar.


You didn't want me to forget you. Oh you're such a fool, yeah that's right. I'm out of love.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0