vi-vivere mi-militare e-est

2007-11-19 10:07:37 Vardag 0 kommentarer.

AHH! Toppendag? Svar: Nej! För det första så hade jag svårt att somna igårkväll, eftersom Ralle har flyttat hem. Kändes otroligt ensamt när han inte låg i sängen och höll om mig. Låg och höll om Bä istället, gosedjuret jag fått av honom <3. Efter typ en och en halv timme somnade jag. Och imorse när jag vaknade så kändes det också jättetomt; ingen att pussa godmorgon, ingen att äta frukost med, ingen att gå till skolan med. ENSAMT! Sen när jag kom till skolan så fick vi veta att det inte var någon svenska, eftersom läraren är sjuk. Sen när vi, efter svenskan, ska ha datorkunskap - då får vi veta att den läraren också är sjuk! GAHH! Skulle alltså egentligen inte ha börjat förrän kvart över 12 idag. Så nu får jag sitta här i 2 och en halv timme till och glo, typ :S jättekul, verkligen... Ikväll ska jag hem till Anton. Det är vad jag har planerat idag. Wiho, händelserikt...
KNARKA LIVE :* bandet äger ju totalt!
I'll read to you here, save your eyes
you'll need them, your boat is at sea
your anchor is up, you've been swept away
and the greatest of teachers won't hesitate
to leave you there, by yourself, chained to fate


o Liiz hjärta Ralle, 288 dagar :*
o Live - Selling the drama <3
o
 Marilyn Manson @ Hovet. 26 dagar kvar.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0