Carpe nochtem.

2007-11-27 17:50:45 Vardag 0 kommentarer.

Sov dåligt inatt, vaknade några gånger på grund av mardrömmar, sen mellan halv 6 och 7 kunde jag inte somna om - när jag väl somnade tog det 10 minuter innan alarmet gick igång. Surt! Anyway, pallrade mig iväg till skolan... Man är ju tvungen. På första lektionen hade vi engelska och fick tillbaka proven som vi har gjort - and once again I get MVG. Jag förstår seriöst inte hur det kan gå så bra. 5 MVG, utan att plugga? SERIÖST LIKSOM!? Folk tror typ att jag är pluggis. Mupp. Hm, sen såg vi typ på nån Emil Jensen som var typ poet och massa. Han var ganska okej, inte jätterolig, men... det dög. Efter skolan gick jag hem och såg på tv typ, (woho kul liv), sen kom Tubbe förbi en stund. En och en halv timme för att vara ganska exakt. Lite senare kommer väl Ralle hit, I guess <3. Måste bara säga att; JAG ÄLSKAR DEN POJKEN! Anyway, sista dansen ikväll. Nu är det dags att visa alla hur mycket vi äger Marre, ready? Haha, jojo, det tror jag också på, att vi äger alltså. Men för att vara positiv; vi är i alla fall inte sämst! Wiho...

o Liiz hjärta Ralle, 296 dagar :*
o Korn - Coming Undone <3
o
 Marilyn Manson @ Hovet. 18 dagar kvar.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0