välkommen till kolmården.

2007-06-27 18:52:23 Vardag 0 kommentarer.

And this blog, I'd like to dedicate to my boyfriend. Haha, Ralle gillar typ inte min design på bloggen :). Det är därför rubriken är som den är :P, för hans skull xD. Kul liv liksom. Hm, jag gjorde nåt test igår, och det visade att jag lider av mild schizofreni :O. Helt mysko... Men i alla fall... Såg film igårkväll, med Ralle. Führerns Elit. Den var helt okej, men inte jättebra. Störande att dom pratade på tyska och texten var så jävla liten så man missade hälften av vad dom sa. BTW! Jag drömde en jättebra dröm inatt, :') Jag blev helt panikslagen när jag insåg att det bara hade varit en dröm :/. Liksom, jag och Marre var någonstans på något ställe där det inte var så jättemycketfolk. Hm, det fanns en scen där också, och gissa vem som var på scenen ? LINKIN PARK. Jaja, efter deras spelning så pratade vi med dom och typ kramade dom och shit, som om vi kände dom ungefär xD. + att vi fick deras autografer... <3 Bästa drömmen. MAAKEEEE IIIIIT COOOMEEEE TRUUUUUEEE PLEEEEAAAAASEEEE :/ ?
Btw, kolla in min bilddagbok: http://ikilledsvampbob.bilddagboken.se

o Liiz hjärta Ralle, 142 dagar<3 /
o
Födelsedag om: 139 dagar /
o Dagar tills man träffar släkten: 3 /

I'm gonna laugh and get out of control.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0