so why then pretend?

2007-06-20 11:42:40 Vardag 0 kommentarer.

Igår... Då var jag först med Marre en stund, vi gick på stan och drack Burn :D alltså det är en energidryck, för dom som inte visste det. Haha ojojoj, vi blir jättekonstiga av att dricka den ^^. Sen typ mellan halv 11 och 20 över 11 träffade vi Sandra och Rasmus... Ingen kommentar där, förutom att jag nästan mosade Marres hand och min puls blev jättehög. Mer behöver ni faktiskt inte veta. Aa, men i alla fall, när dom hade åkt igen gick jag och Marre runt lite och kollade på saker, mest på cider, & mest inne på systembolaget xD. Jaja, vi kanske inte bara kollade på det, men i alla fall. Mums. Mohaha. By the way, jag är väldigt dålig på att se film har jag märkt. I två kvällar har jag tänkt se på Peter Pan, men det har inte gått så bra, jag har typ sett en halvtimme innan jag somnat :O. Hmm, någon dag ska jag se klart den. Peter Pan är faktiskt en gullig film :'D. Lalala, I like big butts and I can not lie *sjunga*. Gahh, jag lyssnar inte ens på den låten, normalt att sjunga på den då xD? Jag lyssnar på Rise Against :'), dom har fiina texter! Me love, me love. Fast Linkin Park är bättre, :O <3 <3 <3. Anyway, jag ska va med Nelly idag, WIIE :).

o Liiz hjärta Ralle, 135 dagar <3 ...
o Dagar tills Ralle kommer hem (?): 2 ...
o Födelsedag om: 145 dagar!

it's just that no one else can see, that you and I were meant to be.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0