filling up my lungs with oxygen,

2007-06-25 19:37:51 Vardag 0 kommentarer.

Hu, vad tjock jag känner mig! Hahah, sitter och äter en massa chips :) det är typ gott. Fast colan är snart slut, sorry to say :(. Jag älskar cola, älskar! <3 Haha, jaja... I fredags kom Ralle hem från Rone, så jag var typ med honom hela dagen ;P. Eller, på eftermiddagen/kvällen var Marre & Simon också med :). Ganska kul midsommar faktisk ;). Jag och Marre kanske drack lite mer än vi borde ha gjort, höhö, men roligt hade vi i alla fall :D! Jag hoppade till och med studsmatta, JAG liksom :O. Jag brukar ju inte göra det, haha. Stolt över mig själv nu, faktiskt, HAHA. Kanske inte, nej. I lördags var jag också med Ralle, i söndags också. Idag har jag också varit med Ralle xD. Fast inte hela dagen dock. Lalala, vi såg film imorse :)... Fight Club :D, den var braaaa, eller ganska bra i alla fall. Hehe! Hm, ja just det, jag plattade Ralles hår i helgen, han blev jättefin :). Wiiiie...

o Liz hjärta Ralle, 140 dagar <3 '
o Födelsedag om: 141 dagar '
o Dagar tills man träffar släkten: 5 '

I slept with a condom because I'm sexy as hell.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0