this is the oold shit!

2007-07-16 13:29:44 Vardag 0 kommentarer.

Arnold är bäst... & på tal om fårskallar så är jag me Marre. YES, det trodde du inte va? Vi har varit på stan idag, en liten stund i alla fall. Typ klockan halv 10 till 11. Vi ville liksom tjocka oss lite, som vi alltid vill, så vi gick till Donken och köpte en cheeseburgare som vi delade på. JA, vi delade faktiskt på den xD. Sen efter det, så drog vi hem till mig igen, å så gjorde vi ansiktsmasker xD vi är sämst på det, vi bara skrattar och förstör :D haha... Btw så är jag och Marre riktigt EVIL, mohaha! Watch out, biaatches ;). Marre har faktiskt varit hos mig länge nu. Japp, ända sen igårkväll, typ klockan 12 xD. And guess what? Vi var vakna hela natten :D. Först såå, gjorde vi typ inget. Sen vägrade vi låta Ralle sova :D Eller, jag i alla fall. Men man kan ju skylla ifrån sig lite tycker jag, så låter det som att jag är snäll i alla fall. Det är ju alltid bra liksom. Synd för Marre bara. HAH! Sucker. Igårkväll var jag med Ralle också, :D. Jo, det var la kul hörru. Innan det, alltså på dagen, så såg jag på film... Brokeback Mountain. DEN ÄGER, men det visste man ju redan liksom. Höhö :) <3. På tal om att äga så ska jag hem till Antååwn sen, efter det ska jag hem till Ralle :) SKOJSIGT HÖRRU :D. Haha. Okej?


o Liiz hjärta Raaz, 161 dagar :*
o Födelsedag om; 120 dagar!
o Skillet - Open Wounds <3

So come on, cry, nobody will care. Honey, no one would care even if you were drowning in your on sorrows.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0