surprise, surprise?

2007-07-14 18:39:40 Vardag 0 kommentarer.

" Yesterday we we're laughing, today I'm left here asking; where is all the time gone now? I'm left alone somehow, growing up and getting older... I don't wanna believe it's over."

Var på bio idag, med Marre. Vi såg den nya Harry Potter filmen, den var bra faktiskt. Igår var jag med Marre på dagen, vi gjorde väl typ inget speciellt antar jag. På kvällen var jag & mamma & Ingemar & Ralle ute och åt på restaurang, trevligt trevligt. I förrgår såg jag film också, Studio 54, den ägde. Annars har jag inte gjort något, för mitt liv är astråkigt. Deal with it.

o
Liiz hjärta Raaz, 159 dagar :*
o Födelsedag om; 122 dagar!
o Skillet - Open Wounds <3

All along I've known what I wanted, now I just don't seem to want it anymore and now that I seem to be falling in love again, I'm ready to throw it all away. Please someone tell me, what's wrong with me?





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0