men hej, rubrik

2007-07-07 20:03:37 Vardag 0 kommentarer.

VET NI? Jag vaaaar med Marre igår, :D det var roligt. På kvällen så gick vi liksom runt och drack ciider som var mums... men i och för sig, vi hade vodka också. Det var godare. För liksom, det var blandat med energidryck. MUMS. Jag tror vi hade kul i alla fall :D. Haha, jag skulle ha ett hårspänne, så då går vi hem till Ralle och hämtar ett. Tobbe och dom hade typ fest eller nåt, så dom var liite mysko xD. Förresten så var Ralle inte hemma, det var läskigt att gå in i hans rum då xD. Hm, jag tror Jocke hade druckit liite för mycket kanske, xD. Eller så är han alltid så mysko :). Vem vet... Vi fick vodka av honom :D det var lite snällt tycker jag. Fast Tobbe ville nog inte att vi skulle få :/ "GÅÅÅÅÅ, innan ni gör nå dumt me spritflaskan!!!!!!" HAHA, vi gick inte... Eller, när vi hade fått spriten så gick vi xD. Hmm, vi gick ruuunt i innerstan och massa så, det var jobbigt xD. Sen behövde vi gå på dass, så vi gick till Gutavallen, :D HAHA. En av gångerna i alla fall... Lalala. Typ klockan ett frågade vi Ralle om han ville leka med oss, det ville han :D fast han va på fest med typ Ludde & Melina ;P. Dom var nog snälla. Jag kommer inte ihåg. Jag drack hos dom också, och det borde jag inte ha gjort. Gin&Tonic, Tequila & Häxblandning som typ innehöll rom, cola & gin... TROR JAG. Marre ringde till Simon också, eftersom hon ville prata med honom, men jag har en känsla avv att jag tog telefonen ifrån henne ganska ofta... Föör, jag pratade mkt med Simon. Tror jag. Han var nog trött. Hm. Jag & Marre & Ralle kom hem till mig halv 4 på morgonen, xD... Då somnade vi typ. Imorse när jag vaknade mådde jag inte så bra. Inte bra alls. Nej, usch. Som vanligt så ville jag och Marre ha tjockismat, så vi gick till Donken och åt Big Mac med plusmeny... Vi åt upp allt också. BLÄ! Hahah. Men kul var det. Nu är dagen snart slut, såå, hejdå.

o Liiz hjärta Raaz, 152 dagar ^^
o Födelsedag om; 129 dagar!
o Linkin Park - Lying from you <3

and still you think this person really is me.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0