hipp hurraa, för här kommer bumbibjörnarnaa

2007-07-09 01:33:04 Vardag 0 kommentarer.

Haha, någon som har hört bumbibjörnarna på tyska? Det är jättefult :D hah. Oj va mycket jag började skratta åt det, ojsan hoppsan. Jag är nog lite trött, tror i alla fall jag. Men jag vet inte, vad tror du? Jag tror i alla fall att jag var med Ralle igår, :) det regnade, så vi gick ut och leekte i regnet :D. Jag hade bara sidenkallingar och t-shirt på mig... och så var jag barfota :D det var faktiskt roligt. Men, jag kommer nog bli sjuk nu. Tror jag i alla fall. Det märks väl om några dagar :D. Idag ska jag till sjukhuset och hälsa på morfar, som har fått hjärtinfarkt igen :'( BUÄÄÄÄ! I don't know how to live in this world where everything is stripped away from me.

o Liiz hjärta Raaz, 154 dagar :*
o Födelsedag om; 127 dagar!
o Johnny Lang - Breakin' me <3

Emotional is not a word I used to explain myself, but now you've got me down upon my knees.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0