Freeedag, (:

2007-07-06 11:19:22 Vardag 0 kommentarer.

Äntligen fredag :D. Jag vet inte varför jag tycker så mycket om fredagar, men bra är dom i alla fall! Undrar vad Marre ska göra idag... Saknar henne faktiskt. Hmm, får väl se sen xD. Anywaay, vad har man gjort i veckan då ;S? Typ, i måndags sov jag hos Ralle... Marcus var också där ;). Vi såg på film, Jurtjurkogården (jag vet att det är felstavat, men det ska faktiskt va så.) Den var ganska, dålig xD. Inte ens läskig liksom... Förutom på ett ställe, där både jag & Ralle & Marcus hoppade till xD. Haha. I tisdags var jag med Marre, vi var typ på stan lite bara... Resten av dagen gjorde vi inget speciellt. Fast, på kvällen cyklade vi hem till Ralle (som fortfarande var med Marcus). Dom satt typ och såg på en helkonstig film som typ laggade :D. Det var ju lite, kul... Senare, typ på natten, såg vi på American Psycho. HELT konstig film! Haha, påminnde lite om The last horror movie, som är världens sämsta film. När vi hade sett den så åt vi typ frukost, eftersom klockan var 5, och då kommer Tobbe upp och tror att klockan är 7 XD HAHA. (Tobbe är Ralles brorsa)... Sen när klockan äär 7 cyklar vi till Gutebacken och cyklar ner för den några gånger, aaaskul :D. Lite jobbigt att gå upp för den bara XD. Hmm... klockan 10 drog både Marre och Marcus hem och jag & Ralle somnade :D. Sen vaknade vi typ klockan 4 :P. På kvällen så gjorde vi typ ingenting, förutom att se på film, IT, som förresten är den första bra Stephen King-filmen som jag har sett xD tror jag i alla fall. Den var inte läskig, men liksom, bra ändå :D. Förresten så hade jag och Ralle varit tsm i 5 månader i onsdags :). Igår, torsdag, så var jag med Ralle och Marcus. Vi åt glass, gick på stan, åt på MAX, gick lite mer på stan, va hemma hos Ralle och flummade och seeen... Lekte i vattenspridaren på Säves fotbollsplan xD. HAHA, kul vecka man har haft då :D riight ? Idag är det som sagt fredag. NIIIICE.

o Liiz hjärta Raaz, 151 dagar <3
o Linkin Park - Lying from you <3

Han är en längtan utan slut, han vann mitt hjärta på en minut.




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0