Blogg nr.15

2007-07-18 13:10:44 Vardag 0 kommentarer.

Igår, tisdag, var jag med Ralle heeeela dagen :'). Vi var typ på stranden med hans Mami & Papi. Det var svinkallt i vattnet, USCH xD. Sen började det regna också, så då var vi tvungna att åka hem. När vi kom hem så gick jag och Ralle och la oss, sen sov vi till kvart i 5... Då ville Ralle ha saftkalas, HAHA! Jaojao, så då drck vi saft och åt bullar, det var mums... På kvällen cyklade vi till Maxi och köpte chips, sen cyklade vi hem igen och såg på skräckfilm, Besökarna, den var typ dålig och inte alls så läskig som Ralle sa att den skulle va xD. Haha... Efter det gick vi och la oss. Imorse gjorde vi inget, sen åt vi frukost, sen gjorde vi inget, sen gick jag hem och nu sitter jag här ;D. Har typ ingen aning om vad jag ska göra idaag, märks väl :D.

o Liiz hjärta Raaz, 163 dagar :*
o Födelsedag om; 118 dagar!
o Skillet - Open Wounds <3
o Waern fyller 17 år idag, GRATTIS BABE : D <3

I can feel it breaking inside of me, I can hear it falling apart.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0