<3 my home is in your arms.

2007-12-09 23:17:07 Vardag 2 kommentarer.

MARRE TVINGAR MIG ATT SKRIVA BLOGG! Men det gör inget :). Jag pratar med henne i telefon. Hon ringde för att säga att jag skulle skriva. Så nu gör jag det. Jag var med henne i onsdags och torsdags, det var skoj :). Vi är typ, monopolnördar, HAHA... I helgen har jag vart med Ralle <3 :D. Vi har bakat paj (a) och ätit glass (a) och sett på film :), Ratatouille. Den var skojjig :) , alla som läser det här måste se den! End of story.

o Liiz hjärta Ralle, 308 dagar :*
o Chris Brown ft. T-pain - Kiss kiss <3
o
 Marilyn Manson @ Hovet. 6 dagar kvar.




Kommentarer
Marre skrev:

Wiiie :'D Du skrev en blogg, kanske inte så lång men ;)

2007-12-10 10:32:35



Evelina skrev:

haha, (a) jag såg den en kväll i nov med min tremening 3 x) ^^ men han hann inte se hela! :o han var tvungen fara hem så jag såg slutet själv!! :o men den var jävulskt kung!! :D haha ^^ den ÄR lugnt bland dom bästa filmerna som finns nu!! :D ^^

2008-02-01 16:50:01





Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0