aldrig utan dig.

2007-08-16 16:56:04 Vardag 0 kommentarer.

Lördag ; Jag var med Ralle hela dagen :) kommer dock inte riktigt ihåg vad vi gjorde. Eller vänta, jag åt pizza & så köpte vi godis till mig ;) haha. På kvällen sov jag hos honom <3. Söndag ; Var med Ralle hela dagen då också :). Såg mest på när han packade och så, mihi. Eller ja, jag hjälpte honom att vika ihop alla kläder ^^ weei. Runt klockan 9 sa vi hejdå och så, resten av kvällen grät jag typ. Måndag ; Vaknade 3 gånger tidigt på morgonen, med panik. När klockan var 9 eller något gick jag och satt mig och såg på tv och där satt jag då i ganska många timmar, hehe. Såg film, Cinderella Man, den var jättejättebra <3. Klockan 8 gick jag hem till Papi och såg på film, nån ny stefan & krister, den var helt okej. Kommer inte ihåg vad den heter... Efter det var jag med Marre i några timmar, typ till halv 4 på morgonen. ( förutom allt det här, så grät jag nästan hela tiden) . Tisdag ; Vaknade typ tidigt av att Sanna skickade sms och frågade om jag va vaken xD haha. Sen så, resten av dagen (nästan) var jag med Sanna och Jenny, och typ såg på när Jenny & Oliver och annat folk skejtade. På kvällen var jag hemma hos Anton, trevligt trevligt :)! ( Grät dock inte så mycket idag, happy to say. ) Pratade med Ralle på msn på kvällen <3 ÖVERLYCKLIG! Onsdag ; Var med Marre hela dagen typ. Vi gjorde fruktsallad :) det var typ, gott. Vi är jättenyttiga juu! Förutom grädden och allt strössel ^^ haha. Hmm, juste vi träffade lite äldre killar också, haha ascoola. Eller en av dom i alla fall, vet inte vad han hette xD. Klockan var typ halv 5 och han var svinfull och blablabla, vi va tvugna att visa han vägen till pizzerian för att dom liksom var turister. Förresten så bor dom i dörren mitt emot mig, ända tills på söndag :D weii, kul. Typ, kanske. På kvällen åt jag och marre varsin Happy Meal på Donken, sen gick vi direkt till Max och köpte en Maxbox som vi delade på. MUMS! Hmm, när vi var på väg till Donken var det två turkar som följde efter oss, det var jätteläskigt. Sen när vi gick till Max så var dom typ där också, snacka om att följa efter liksom :S. Blää. ( Grät bara väldigt lite idag, om jag ens grät över huvud taget? ). Idag, Torsdag ; Är ensam hemma, jättejobbigt. Känner mig helt ensam. USCH. Solade lite imorse :) mysigt. Annars har jag inte gjort nåt typ. Ska väl va me Marre sen nån gång :). ( Hittils har jag fått en stor gråtattack, det var hemskt! Hoppas det inte kommer mer ) .


Älskling, kom hem, jag saknar dig enormt. Varje dag, varje minut, varje andetag utan dig är en plåga. Jag känner mig ensam, you know, mitt hem är i dina armar och just nu är jag vilse, alldeles för långt ifrån det enda stället där jag hör hemma.


o
Liiz hjärta Ralle, 192 dagar :*
o Födelsedag om; 89 dagar!
o Stone Sour - Zzyzx Rd. <3
o
Takida om 46 dagar ´

Did you really think I wouldn't see this through? Tell me I should stick around for you, tell me I could have it all. I'm still too tired to care and I gotta go.





Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0