4 augusti.

2007-08-04 16:14:40 Vardag 0 kommentarer.

Gahh, inte på skrivhumör, men jag tänker typ skriva ändå :D. I onsdags var jag med Marre, vi kände oss nog lite kul för vi använde upp tre stycken spraygrädde var, bara för att vi tyckte det var kul att skriva saker med den ^^ . Hm, Marre fick näsblod också :O det var läskigt, haha. I torsdags var jag med Marre en stund på dagen, sen typ halv 6 gick jag hem till Ralle, bara för att vi skulle till Rone. Hm, från torsdag kväll tills imorse var vi då i Rone, det var liksom kubb-VM, så jävla tråkigt xD. Eller ja, det fanns ju en del kul folk där, hah, fyllon x). I torsdags kväll festade vi (jag, Ralle, Jonas, Alex, Olle) med nå folk i en husvagn, typ Påhl och folk. Haha, enda namnet jag kommer ihåg xD. Gahh, kul va det i alla fall... Igår, asså fredag, spelade Ralle & Jonas & Olle & David & Jennie & Alex kubb, fast dom förlorade alla matcher, hah! Idag åkte jag och Ralle hem tidigt, för vi hade pisstråkigt och det var jättelerigt överallt och det var BLÄ. Snacka om att det var skönt att duscha idag, :D. Hm, ikväll ska jag till Ralle! <3

o Liiz hjärta Raaz, 6 månader IDAG :*
o Födelsedag om; 101 dagar!
o Takida - Poisoned <3
o Takida om 58 dagar ´

Tell me, does your pride bleed?




Kommentarer


Namn.
E-postadress (publiceras ej).
URL/Bloggadress.

Kommentar:

Kom ihåg mig?



Trackback

PHOTOGRAPHY & RETOUCH
Online just nu: Besökare idag:

LIZETTE HELENE HANSSON
22-årig Gotlänning som studerar bildbehandling på Fotoskolan STHLM.

I min kameraväska hittar man: Canon EOS 5D mk III Canon EOS 550D Canon 18-55mm f/3.5-5.6 Tamron 70-300mm f/4.0-5.6 Canon 50mm f/1.4


RSS 2.0